Espai Natura

Muntanya d’Alinyà

Activitats guiades

Alinyà

Consulteu les activitats que organitza la Fundació en aquest espai o en d'altres a l’agenda. Veure vídeo.

Menjant amb voltors

Vols viure una experiència única a Europa? T’imagines un voltor negre, un aufrany o un trencalòs a poca distància? Vine tots els dissabtes a la Muntanya d’Alinyà! I si vols completar el dia no et perdis les nostres opcions de dinar de muntanya i oferta d’activitats per la tarda. Consulta opcions en fer la reserva prèvia

Fes de guarda x 1 dia!

Sent els rapinyaires encara més a prop i participa activament amb el guarda en la seva trobada amb ells! Consulta opcions en fer la reserva prèvia, places limitades.

Voltors de prop

Si has fet “Menjant amb voltors” i t’has quedat amb ganes de més, et proposem una experiència única. Vine i gaudeix d’una instal·lació espectacular, on durant 3 hores podràs fer les fotos de la teva vida…Consulta opcions en fer la reserva prèvia

Observatori de voltors per fotògrafs naturalistes

I si ets un enamorat de la fotografia dels rapinyaires, aprofita l'observatori especialitzat en fotografia que tenim a la vostra diposició

Camp de treball naturalista a la Muntanya d'Alinyà

Aquest estiu vine a la Muntanya d'Alinyà a fer el teu camp de treball naturalista! Si tens entre 15 i 17 anys, t’apassiona la natura, t’agrada l’excursionisme i tens ganes de treballar de valent amb companys amb les mateixes inquietuds que tu, no t’ho pots perdre!