Cuina i recerca

L'equip de Fundació Alícia treballa per ajudar els cuiners i els sectors implicats en la cuina a potenciar la recerca i la innovació en el camp de l’alimentació.

Els objectius principals són:

• Impulsar la praxi culinària. Desenvolupar coneixements, productes i utensilis que afavoreixin i impulsin la pràctica culinària, donant eines de coneixement al professional en tots els àmbits de la restauració i al sector de l’alimentació en general.

• Estar al costat de l’empresa. Alícia vol ser una part de l’R+D de l’empresa que ho requereixi, vol col·laborar amb el món empresarial per ajudar-lo en les seves necessitats i socialitzar i fer útil el coneixement creat.

• Millorar els hàbits alimentaris. Oferir eines i coneixement per incrementar l’ús de la cuina com a estratègia per millorar els hàbits alimentaris de la societat i impulsar un consum responsable i sostenible.

Contacteu amb nosaltres per correu o per telèfon al 938 759 402