Salut i hàbits alimentaris

Des d'Alícia es treballa per millorar els hàbits alimentaris de la societat, donar respostes culinàries a les persones amb requeriments de salut especials i aconseguir la millor oferta culinària per a cada cas.

Els objectius principals de l'àrea de salut d'Alícia són:

• Prevenir. Contribuïm a la prevenció de malalties amb hàbits culinaris i alimentació adequada.
  • Millorar els hàbits alimentaris. Incrementem els hàbits culinaris per aconseguir la millora de la salut de la població amb accions educatives i difusió. Promocionem l’ús de la cuina com a estratègia per millorar hàbits i salut.
  • Crear consciència. Ajudem a prendre consciència d’allò que mengem.
  • Proporcionar models. Posem models de comportament alimentari a disposició de la societat.
  • Donar respostes culinàries. Desenvolupem respostes culinàries concretes a problemes de salut, amb la qual cosa contribuïm que la gent amb restriccions o limitacions alimentàries pugui continuar gaudint del menjar.
  • Fomentar la salut. Fomentem la cuina com a eina per a la prevenció i la millora de la salut.

Contacteu amb nosaltres per correu o per telèfon al 938 759 402