Els blocs de la Fundació

Des de la Fundació volem fomentar la creació d’idees i la reflexió per mitjà de l’acció i la difusió cultural.

La Fundació protegeix el patrimoni natural i el paisatge mitjançant la gestió sostenible d’espais d’interès, el suport a projectes de conservació de la natura i l’educació ambiental.

Programa d’acompanyament per a l'èxit educatiu. Estimulant la creativitat i la iniciativa dels infants i adolescents.

Programes de Coneixement que promouen l’excel·lència educativa i fomenten les vocacions científiques

Món Natura Pirineus, és un equipament de la Fundació que vol sensibilitzar a la societat vers el desenvolupament sostenible i la conservació de la natura i el paisatge, mitjançant activitats d’educació ambiental.